03/02/08

Cantigas de amigo 3

Nesta cantiga de amigo de Juião Bolseiro, a rapariga queixa-se das noites demasiado longas em que, sozinha, não consegue dormir e compara-as com as noites que passou com o amigo, que eram bem mais breves…

Juião Bolseiro – “Aquestas noites tan longas que Deus fez en grave dia”

Aquestas noites tan longas que Deus fez en grave dia
por mi, porque as non dórmio, e por que as non fazia
no tempo que meu amigo
soia falar comigo?

Porque as fez Deus tan grandes, non posso eu dormir, coitada!
e, de como son sobejas, quisera-m’ outra vegada
no tempo que meu amigo
soia falar comigo.

Porque as Deus fez tan grandes sen mesura desiguaes
e as eu dormir non posso, porque as non fez ataes
no tempo que meu amigo
soia falar comigo?

Aquestas – estas; dórmio – durmo; soia – costumava; sobejas – exageradamente longas; vegada – vez; ataes – como tal, desta maneira.

Sem comentários: